اقدام پژوهی : چگونه توانستم دانش آموزان کلاس چهارم ابتدایی را به رعایت انضباط در کلاس ترغیب کنم

  • اقدام پژوهی : چگونه توانستم دانش آموزان کلاس چهارم ابتدایی را به رعایت انضباط در کلاس ترغیب کنم

    اقدام پژوهی : چگونه توانستم دانش آموزان کلاس چهارم ابتدایی را به رعایت انضباط در کلاس ترغیب کنم

    فهرست مطالب

    چکیده. 2

    مقدمه : بیان وضعیت موجود. 3

    تعریف مفاهیم واصطلاحات: 3

    تعریف نظم و انضباط و بی انضباطی : 3

    یافته های علمی: 5

    علل بی انضباطی دانش‌آموزان. 5

    تأثیر محیط عاطفی كلاس : 7

    مقوله پرخاشگری در مدارس. 10

    علل پرخاشگری. 11

    ارائه دلایل مشکل پرخاشگری:. 12

    گرد آوری شواهد1: 14

    گفت وگو با پایه های دیگر در مورد نوع برخورد دانش آموزان پایه ی چهارم. 15

    تحلیل یافته های علمی وبیان راه حل. 16

    دلایل بی انضباطی دانش آموزان: 16

    راههای كاهش یا حذف رفتار های بی نظمی. 17

    انتخاب راه حل موقتی و اجرای نظارت بر آن: 22

    گردآوری اطلاعات (شواهد2): 22

    ارزشیابی ونتیجه گیری و پیشنهاد: 24

    منابع و مأخذ مورد استفاده: 25

    هر رفتار انسان، از جمله محصل، هدف دارد یا هدف گردان است. دانش آموزان، عملی را بی هدف انجام نمی دهند بلکه می خواهند با آن عمل خود نیاز یا نیازهایی را ارضا کنند. بنابراین، باید هدف ها و نیازهای ایشان را شناخت و جدی گرفت. مثلاً اگر رفتار نامطلوبی از دانش آموزی سر بزند نباید تنها جلب توجه را علت آن رفتار بدانیم کاربرد اصول و تدابیری می تواند به ما کمک کند که از رخ دادن مشکلات رفتاری جلوگیری کنیم یا آن ها را به حداقل برسانیم. از جمله:

 برای توضیحات بیشتر و دانلود کلیک کنید

 

 



تاریخ : جمعه 20 اسفند 1395 | 10:05 ب.ظ | نویسنده : زارع | نظرات
.: Weblog Themes By SlideTheme :.
آمار سایت
بازدیدهای امروز : نفر
بازدیدهای دیروز : نفر
كل بازدیدها : نفر
بازدید این ماه : نفر
بازدید ماه قبل : نفر
تعداد نویسندگان : عدد
كل مطالب : عدد
آخرین بروز رسانی :
امکانات وب